czwartek, 10 kwietnia 2014

Prolog

Niebieskooka blondynka, już drugą godzinę chodziła po lesie. Mimo iż była wampirem, ogarniał ją strach. Nie dość, że było już grubo po północy to na dodatek dziś była pełnia. Do tego była jeszcze całkiem sama. Dlaczego akurat jej przydzielono przeszukanie lasu?
Przeklęła cicho pod nosem, gdy po raz kolejny zahaczyła o ostrą gałąź. Była nieśmiertelnym wampirem, ale zwykłe drzewo mogło ją z łatwością skrzywdzić.
Syknęła z bólu, gdy wyciągnęła niewielki odłamek, który utkwił w jej ramieniu. Jednym z plusów bycia nadnaturalną istotą jest to, że rany automatycznie się goją.
Pamięta dokładnie jak ciężko jej było na początku, jednak bycie wampirem zmieniło ją. Stała się lepszą wersją siebie.
Potrząsnęła głową odrzucając napływ myśli i ruszyła przed siebie. Nie rozumiała dlaczego mieli szukać Eleny akurat tutaj. Las to chyba ostatnie miejsce, do którego udałby się głodny wampir.
Po tym jak Katherine wszczepiła w nią wirus, nie można było zostawić jej samej choćby na minutę. Niestety, jak zwykle wszystko musiało być nie tak jak powinno.
Westchnęła głośno, kiedy już po raz trzeci znalazła się przed wejściem do piwnicy starej posiadłości Lockwood'ów.
Zrezygnowana zaczęła zmierzać do centrum miasta, gdy usłyszała warczenie. Rozejrzała się dokładnie, wytężając słuch. 
Wśród drzew napotkała spojrzenie bursztynowych oczu.
Odruchowo wstrzymała oddech.
To niemożliwe. Nie ma już wilkołaków w Mystic Falls. Niestety wszystko wskazywało na to, że zwierze, które przed nią stało, to najprawdziwszy wilk.
Zaczęła się powoli cofać, jednak nim się obejrzała, ono ruszyło za nią.
Puściła się biegiem przez las. Nie zwracała już uwagi na krzywdzące ją drzewa, liczyło się tylko to, aby przetrwać.
Niestety wilk okazał się szybszy. W mgnieniu oka ją dogonił i powalił na ziemię.
Dziewczyna zaczęła się bronić. Próbowała odepchnąć zwierzę, jednak było ono cięższe i dużo silniejsze od niej.
Nagle poczuła ostry ból w ramieniu. Ogarnął ją strach, a przypływ adrenaliny pozwolił jej zepchnąć wilka. W wampirzym tempie podniosła się z ziemi i uciekła. Biegła przed siebie, nie oglądając się, byleby jak najdalej stąd.

 ~~~~~~~~~~

No to początek mam już za sobą, a jeśli wy to teraz czytacie, to znaczy że prawdopodobnie przebrnęliście przez prolog co, tak na marginesie, bardzo mnie cieszy.
To opowiadanie będzie, jak może się domyśliliście, poświęcone serialowi "Pamiętniki Wampirów", a konkretniej jednej z występujących tam par, Klaroline. 
Co by tu jeszcze powiedzieć... Zachęcam do dalszego śledzenia mojego bloga oraz do komentowania. Przyjmę każdego rodzaju krytykę, a gdy wyłapaliście gdzieś jakiś błąd to byłabym wdzięczna jeśli mnie o tym poinformujecie : ) 
Do następnego! 
 

8 komentarzy:

  1. Świetne, czekam na rozdział pierwszy. Zaciekawiłaś mnie, niby prolog ale już nabiera tempa :) Podoba mi się! :D. Mam nadzieję że pobiegnie do Klausa, albo że Klaus ją uratuję :3. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, liczę na twój komentarz, który mnie zmotywuje ;)

    this-kind-of-love-never-dies.blogspot.com
    http://you-are-the-sun-that-looks-in-my-soul.blogspot.com/
    flare-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowow *O*
    Niby prolog, ale ile w nim akcji :*
    Naprawdę ciekawy ;)
    Mam nadzieję, że Klaus ja uratuje ;*
    Życzę Ci dużo weny ;)
    Czekam z niecierpliwoscią na pierwszy rozdział <3
    Pozdrawiam Caroline.
    PS Zapraszam też do mnie:
    http://klaroline21.blogspot.com/
    http://weareasecretcantbeexposed-katherine.blogspot.com/
    http://eyes-dont-lie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostawiłaś u mnie komentarz, więc jestem! :D I bardzo dobrze bo prolog mi się spodobał. Trzyma w napięciu i od samego początku coś już się dzieje.
    Ciekawa jestem kim jest ten wilkołak. No i ugryzienie. Klaus, wracaj natychmiast. Caroline Forbes jest w potrzebie! :)
    A! Radziłabym wyjustować tekst. Wtedy blog wygląda naprawdę ładnie.
    Życzę duużo weny.
    Pozdrawiam ciepło!

    [wampirzy-zamet.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. [SPAM]
    Witaj.
    Zapraszam do zgłaszania nowych rozdziałów na TVD Catalog. Nowa opcja na katalogu, jest już dostępna. Teraz nikt nie przegapi twojego nowego postu.
    Pozdrawiam.
    http://tvdcatalog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero teraz trafiłam na tego bloga. Jednak kilka pierwszych zdań prologu zdecydowanie mnie przekonało. Wzbudziłaś we mnie prawdziwą ciekawość. Jeszcze nie znalazłam bloga, który byłby kontynuacją teraźniejszych wydarzeń w serialu. To się plusuje :) Dodaję do zakładek!
    Chciałabym Cię także przy okazji zaprosić na moje opowiadanie tvd - Słyszałaś może o DARKEST DREAM? Opowiadanie o tematyce dobrze Tobie znanej - nasze kochane wampiry z Mystic Falls. Gwarantuję, że nie pożałujesz! Jeszcze raz serdecznie Cię zapraszam! :)
    Ola z http://darkest-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Nawet nie wiem kiedy zaczęłam obserwować ten blog :/ Zauważyłam, że jest nowy rozdział, a patrzę tutaj! O Klaroline! <3 Moja najlepsza para :o I stwierdziłam, a co tam! Nudzi mi się to poczytam i powiem Ci, że mnie wciągnęłaś! Już lecę czytać rozdział 1 i obiecuję, że zawsze będę komentować ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. super prolog;)) co teraz bedzie z Care? w koncu ten wilkołak ja dopadl... zranił...
    www.czarnekrolestwo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń